Co zákaznící doopravdy chtějí?

Zjistěte díky nástrojům moderní komunikace víc, než Vám zákazník doopravdy řekne. Ani Vy přeci v obchodě neřeknete všechno, co Vás napadne…. Ale říct to vyhledávači, přeci jen bolí o poznání méňě

Chci více zákazníků

Jak jste se už mohli dočíst v na úvodní stránce, vnímám marketing jako vztah obchodníka a zákazníka. Samozřejmě nejpevnější vztahy se budují přímo na místě a osobně, v tomto si nemusíme nic nalhávat, samotný internet někdy může být málo. Na druhou stranu v dnešní době internetu jsou i tyto jiné formy komunikace standardem, který zákazník někdy přímo očekává. Jako například když se jde podívat na webové stránky, kdy máte otevřeno nebo hledá Váš kontakt, protože právě ztratil telefon. Což vnímám dnes stejně bežným jako třeba pozdrav nebo poděkování. Nad tímto se netřeba pozastavovat, většina lidí, kteří své podnikání myslí vážně je s tímto smířená, ten pokročilejší marketing dle mého názoru spočívá v tom, když se pokoušíme správným způsobem oslovit lidi, kteří o Vás ještě nevědí.

Přistihli jste se někdy, že začínáte mít rádi lidi, které jste vlasně nikdy neviděli osobně? Herci, zpěváci, youtubeři, hrdinové knih nebo filmů… Můžeme si to zdůvodňovat tím, že se ztotožňujeme s jejich názory, můžeme si říct, že jsou zajímaví, může se Vám zdát sympatické gesto, které právě udělali… Existuje nekonečně mnoho způsobů, jak si tento proces můžete odůvodnit a každý z nich bude tak trochu pravda. To je vztah, který je naším cílem, to je vztah, který Vám usnadní práci. Bude to snadné a rychlé? Ne. Nenabízím zaručenou cestu k milionu do týdne, nabízím cílevědomou systematickou práci, která vede k postupnému zjištování priorit zákazníka a úpravě stávající strategie. Nabízím sám sebe a svůj čas. Vyslechnu si na jakých principech funguje Vaše podnikání, vymyslím a navrhnu Vám strategii přímo Vám na míru,  po dobu několika měsíců budu sledovat tabulky pohybů uživatelů na Vašem webu a ladit vše do nejmenších detailů, tak, abychom maximalizovali úspěch z našeho společného úsilí.

Jakých použijeme prostředků?

  • Analýza pohybu uživatelů na Vašem webu
  • Komunikace na sociálních sítích
  • Analýza klíčových slov
  • Tvorba a úprava webových stránek
  • Tvorba materiálů pro sociální sítě
Close Menu
×
×

Cart